Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdun runko-osan syöpä ja sen hoito

Heippa!

Hormoonihoidosta ei ole ollut mitään puhetta, mutta olen 62v. ja kaikkihan on leikattu pois, söinkin varmaan tarpeeksi (10v) noita hormooneja ja itse oletan tämän sairauteni alkaneen niistä, mutta jälkikäteen on turha itkeä.
Sädehoitoni alkavat tuon viimeisen sytostaatin jälkeen joka on heinäkuun lopulla.
Kyllä minullekkin tulee noita pelkopäiviä jolloin tuntuu, että syöpä on levinnyt, mutta mielelle ei pidä antaa valtaa, koska jos niin käy, tämä terveen oloinen elämä sytostaattien välissä menettää merkityksensä.
Itse kun olen näitä Ayurveda ihmisiä olen hoitanut itseäni kokonaisvaltaisesti Sesam öljyllä ja vaikkei niin hyvältä maistukkaan, purskuttelen suuta öljyllä jonka jälkeen nielaisen öljyn ja olen huomannut, että vatsani pitää siitä, lopetin jopa lääkkeet joita määrättiin kun limakalvoni menivät niin huonoksi.
Käyttämäni sesamöljy on luomuöljy jota käytänkin sitten koko keholle ja kehon aukkoihin, on pitänyt limakalvot kunnossa.
Aurinkoista viikonloppua
mek | 18.7.2009 klo 11:00:30