Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdun runko-osan syöpä ja sen hoito

Hei!

En ole saanut elää 15 vuotta ilman syöpää, vaan 13 vuotta, ja sitten sairastuin uuteen syöpään, josta nyt olen muuten hyvää vauhtia toipumassa. Seuraava kontrolli on marraskuussa.

Ensimmäisen syövän hoito vammautti minut niin, että olen eläkkeellä, liikkuminen on erittäin vaikeaa, ja sitten nuo vatsaongelmat lisäksi, niin ei tunnu kovin hyvältä. Ongelmat pahenivat siis uudelleen tuohon viimeiseen syöpään saamieni sytostaattien takia, ja nyt on melko vaikea elää.

Minun elimistöni olisi sitten pitänyt jo parikin kertaa ehtiä uusiutua, mutta ei siltä tunnu :) Kiitos kuitenkin kannustuksesta, eikä tässä muuta voi kuin toivoa parasta, ja yrittää sinnitellä. Ja olen tietysti tosi kiitollinen, että olen nämä vuodet saanut elää, jo lastenkin takia. Tyttäreni oli sairastuessani 2-vuotias ja poikakin vasta 10, joten tärkeitä vuosia minulle ja heille.

t. Ellinoora
ellinoora | 19.7.2009 klo 15:19:18