Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sanoin Ei sytostaateille vaikka niitä oli määrätty, onko muita?
kiitos vastanneille. Mulla on pää nyt niin sekaisin tästä kauheasta jatkuvasta hikoilusta ,että ei enää nukkumisesta tule mitään. Hiki valuu suorana ja sitten tulee kylmä, riisun ja puen. illalla otan 2 ergotamin pilleriä "muka" hikoiluun mutta se tekeekin sen että suoli toimii istun yöllä monesti wc pytyllä (tää mulle syomishäiriöiselle tietty hyvä asia kun ei ole vuosiin suoli kunnolla toiminut nyt lentää) ja aina kun otan tätä ergotamia...mutta hikoiluun se ei auta. Sohvalle voin nukahtaa kesken ohjelman mutta kun meen sänkyyn alkaa hikoilu ja sohvalla olen umpijäässä peitto päällä.Siis kun meen petiin alkaa hiki valua ja hermot kiristyy. Lopetin tamofenin viikoksi ja taas alotin , olen kiikun kaakun kaikessa asiassa. Olen niin ärtynyt ja vihainenkin aina. Soitin syöpäpolille ja käskivät taas kokeilla tamofenia mutta jos kasvot turpoaa taas ja alkaa punottaa katotaan jotain muuta tai lopetetaan. Vihaan vaihdevuosia vihaan niin ...heti kun ilma lämpenee uin hiessä. Sitten kantaa ruokia kaupasta ja niskat jumissa ja toinen olkapää ollut sairaan kipeä 6kk ja siinä todettiin kuluma ja kalkkia jolle ei voi tehdä enää mitään. Sitä ei saa nostettua sivulle enää juuri ollenkaan. Menen siihen saamaan kortisonipiikin.vali vali en jaksa näitä hikikohtauksia ja kylmä/kuuma ongelmaa ja agressiota . Taas mieskamu joka mut jätti kuukausi sitten itkee perään ja en ees uskalla sitä tavata kun alkaa se seksivonkaaminen ja vihaan seksiä ja inhoan kaikkea siihen liittyvääkin. Ainut asia mikä pitää pinnalla on rakkaat lapsenlapset jotka mua rakastaa ja sinne aina kun menen olen kuin eri ihminen mutta sielläkin hikoilen kuin sika ja olen umpijäässä.- Re: Sanoin Ei sytostaateille vaikka niitä oli määrätty, onko muita?kultakutriN