Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sanoin Ei sytostaateille vaikka niitä oli määrätty, onko muita?

Hei!

Olen kyllä väärä henkilö vastaamaan mutta kirjoitan kuitenkin....

Olen juuri saanut viimeisen sytostaattihoidon ja kyllä ne muutamat päivät on aina kurjia ja sitä ajattelee vaikka mitä mutta ilmankaan en olisi uskaltanut olla. Minulla oli gradus I, Her negatiivinen mutta solun jakautuminen korkea ja kainalossa kolmessa imusolmukkeessa syöpää. Osapoisto ja kainalo tyhjennetty. Tosin minulle sanottiin ettei sytostaatteja tarvitse jos syöpä olisi ollut vain rinnassa, olisin selvinnyt pelkällä sädehoidolla.

Ymmärrän tilanteesi, kun rahaa ei ole, itsellänikin sama, rahaa ei ole kun olen Kelan päivärahalla. Etkö saisi sosiaalitoimelta maksusitoomusta, sillä eihän Suomessa hoitamatta jätetä jos itse hoitoa haluaa.
Valintahan on tietysti sinun ja toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa. Kukaan meistä ei tiedä miten tulevaisuudessa käy, on sitten saanut hoitoja tai ei, sen verran pirullinen tämä tauti on.

Toivotaan silti parasta! Tsemppiä! Anna52

Anna52 | 15.10.2012 klo 14:48:17