Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: sairasloma

Minä nyt varmasti olen sitä toista ääripäätä, eli leikkausten jälkeen olin kummallakin kertaa (osapoisto + erikseen kainalontyhjennys) 3 viikkoa saikulla. Hoitojen aikaan olin töissä aivan normaalisti, eli öisin jaoin aamulehteä ja iltaisin vedin jumppatunteja (15 tuntia viikossa 5:nä päivänä 3 tuntia putkeen. Ensimmäisen taxon jälkeen veriarvot hupsahtivat niin alas, että olin 4 päivää sairaalassa antibioottitiputuksessa, mutta tämäkin vain siksi, että Neulastaa ei laitettu. Hoidoista pääsin kuin koira veräjästä, ei ollut pahoinvointeja, hiukset harvenivat, mutteivät lähteneet ja olo oli täysin normaali, en tiedä johtuiko sitten siitä, että olin normielämässä täysin kiinni. Olisin varmasti panikoinut ja hyppinyt seinille, jos olisin kököttänyt kotona ja "potenut syöpää". Mutta kuten sanottua olemme kaikki yksilöitä ja tämä nyt vain sattui minulle sopimaan.
Untuvikko | 7.3.2012 klo 22:41:39