Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta, latoomon päivystys!

Huomenta latoomoon pohjanmaalta!

Olen pallaamassa pikkuhiljaa elävien kirjoihin.
Eilen iski karmea tsunami. Kävin pikkuisen kävelyllä, mutta sen jälkeen kaaduin sänkyyn. Kädet ja jalat vapisivat ja väsymys oli kaiken alleen vievä. Olin unen ja valveen rajamailla koko iltapäivän ja alkuillan. Sitten kömmin pystyyn olohuoneen sohvalle ja siinä istua kökötin koko illan, naama turvoksissa ja aivot jökissä.

Nyt takana on hyvin nukuttu yö ja turvotukset ovat lähteneet laskuun. Muutenkin tuntuu, että näkee paremmin ja aivoissa jo vähän jotain liikahtaa.

Se taisi olla tuo 4 pvä hoidosta ekalla kertaakin pahin. mIten sitä ei koskaan muista, haluaa vaan väkisin olla "terve" ja pystyssä touhuamassa jotain, eikä ymmärrä mennä ajoissa huilaamaan.

Tänään lähden ystäväni luo syömään. Hän soitteli ja kysyi mitä minun tekisi mieli lounaaksi=)Ihanaa, kun ei tarvi lämmittää jääkaapissa olevaa jauhelihakeittoa, yöks.

Hyvää takatalvea edeltyävää päivää kaikille, palaan lataamoon iltapäivällä

Julia
julia | 17.4.2007 klo 10:21:44