Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huomenta, latoomon päivystys!
Onhan sitä herätty etelässä ja pohjoisessa, idässä ja lännessä. Tunnin sauvakävely teki ihmeitä. Virkumpi olo. Jos vaikka nuo keittiön ikkunat pesisi tänään. Olisipa se saavutus. Täällä muuten moni on valitellut sytokiloja. Minulla etenkin CEF pisti vaakaan vauhtia. Runsaskalorinen ateria, olihan siinä alku-, pää- ja jälkiruoka. Mutta nyt sitten olen heittänyt perunan, vehnän ja sokerin syönnin mahdollisimman vähiin. Ei ole enää ollut jokailtaista turvotusta, ja housutkaan eivät enää purista. Välillä kyllä on saatava kunnon kahvileipä, mutta päälinjassa olen pysynyt. Etenkin perunan jättäminen on ollut helppoa. Vehnätöntä leipää on tosin vaikea löytää. Näkkileipä ja omatekoinen leipä ovat vaihtoehto. Tämä passaa minulle, toiselle joku toinen juttu. Niin, lupasin tuossa aloittaa ikkunanpesun. Eihän netissäkään saa huijata, joten toimeen! Lupaan olla rehellinen, pidinkö sanani.- Huomenta, latoomon päivystys!lillukka
- Re: Huomenta, latoomon päivystys!kevätmieli
- Re: Huomenta, latoomon päivystys!marraskuu
- Re: Huomenta, latoomon päivystys!lillukka
- Re: Huomenta, latoomon päivystys!Päivä kerrallaan
- Latoomon siesta-aikakevätmieli
- Re: Latoomon siesta-aikalillukka
- Re: Latoomon siesta-aikatautinen
- Re: Latoomon siesta-aikakevätmieli