Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta, latoomon päivystys!

Huomenia Etelä-Suomesta!

Voimia ja sinnittelyä kaikille sytoputkessa eläville. Voin vaan kuvitella, mitä kaikkea kurjuutta ne naisihmisessä aikaan saavat. Minulla oli sairaalassa olon jälkeen pää tosi sekavassa kunnossa ja valittelin miehelleni, että en aina löydä sanoja. "Olen huomannut sen", sanoi mieheni ja silloin tämä tyttö huolestui. Yleensä kun miehet ei huomaa mitään vaikka sormella osoittelisi.

Onneksi se on mennyt ohi - ainakin pahin. Luulen että jotenkin kaikki hoidot, tutkimukset ja odottelut lääkkeillä tehostettuina, on vaan kertakaikkiaan liikaa vaadittu tavallisille ihmisaivoille. Ja tosiaan se yksi ystäväni sanoi, että vuosi sytoista ja ajatus kirkastui.

Tämä lataamo on kyllä tosi hyvä; ensimmäistä kertaa kirjautuville vain pitäisi tulla varoitus: aiheuttaa riippuvuutta.

Tänään odottelen mukavaa päivää, lähden kohta tapaamaan ystävääni. Ja kroppa on aika notkean tuntuinen, sillä olin eilen vesijumpassa ja sen jälkeen saunassa vaan ihan pokkana yksirintaisena.

Voimia ja pirteää mieltä kaikille,
Santeri
santeri | 17.4.2007 klo 09:48:38