Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi potilas
No tämä tuntuu olevankin yleisimmin meidän ikäisten juttu. tai siis kun vaihevuodet alkaa olla ajankohtaset, niin alkaa kyhmyjä löytyä.Minä löysin ite pienehkön patin kun kävin suihkussa .Oltiin vielä Viron reissulla ennen koulujen alkua ja se löyty siellä. menin heti lääkäriin kun kotia tulin. Se ei löytänyt mitään. Piti kirjaimellisesti kädestä pitäen näyttää missä se on. Omasta mielestä kyllä tuntui ihan isolta. Myöhemmin mammografiassa sanoivat että hätnäppää kaks senttiä. Minut kanssa leikattiin viime torstaina.Parin viikon päästä vatsanseudun ultra ja luustokartoitus.1.10 lääkäri ja hoitojen suunnittelu. Siihen asti mullakin sairista. Joo tää on kyllä jännä sairaus, tuntuu että minähän olen terveempi kun moni muu joka käy valittamassa flunssaansa.Joko sulle on tehty kaikki muut kokeet? Sen ne sano että sytostaatit tulee jos kainalosta löytyy jotain. Se minun kaveri joka sairasti kanssa ei kyllä voinut huonosti niiden aikana. Ite mietin että pitäis alkaa oikein kuntokuurille , että jaksais sitten paremmin. Joo olis ihan kiva laittaa privaatti viestejä, kun vain osais.. pitänee kysyä talon teineiltä jos ne vaivautuis neuvomaan:)- uusi potilaskristina
- Re: uusi potilastigemauk
- Re: uusi potilaskristina
- Re: uusi potilaskristina