Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kaljun hoidosta

Aamupäivää täältä eteläsuomesta!
Minä en oo hoitanu kaljuani mitenkään erikoisesti,samalla suihkugeelillä olen pessy kun muunkin kroppani ja välillä pistäny öljyä jos on ollu kovin kuiva,ihan semmosta vauvojen hoitoöljyä mitä saa tavarataloista.
Kulmakarvoihin mulla on semmonen konsti et ennen kun ne lähti,opettelin piirtämään ne silmät kiinni ja katsoin sit peilistä tuliko oikeeseen kohtaan.Voin kertoa et hauskaa oli,välillä ne oli puolessa otsassa ja välillä luomessa.Mut harjoitus tekee mestarin ja lopulta ne meni oikein.Ihmisellä kun on toi tuntomuisti parempi kuin näkömuisti.Ripsiin tai niiden puutteeseen sain hyviä neuvoja siskoltani ja hänen työkavereilta,he kun ovat kosmetiikka-alalla.Kyllä meikillä saa hämättyä ja tämmösen 50 näyttään melkein 25.No,ehkä tossa nyt oli hieman toiveajattelua mukana mutta siis konsteja on.
Hiukset mulla ei oo ollu koskaan mitkää vahvat ja tuuheat mut voisin väittää et kahden kaljuuden jälkeen olen suhtaitunu niihin suurella huumorilla,seepraraitaa ja sillee.
Nyt ruuan laittoon ja sitten tapaamaan "jalon seuran sisaria".
Viikonloppuja
Mirja
Mirja | 17.3.2007 klo 11:34:27