Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kaljun hoidosta

Huomenia kans täältä pohjanmaalta!
Lillukka, siitä kaljun hoidosta.Mä en edellisillä kerroilla muistaakseni hoidellut mitenkään kummemmin. Pesin ihan vedellä. Toisaalta, jos päänahka kuivuu, voisko käyttää jotain Ceridal-hoitoöljyä/pesunestettä pesujen yhteydessä..Mulla kasvoi hoitojen välissä sellanen untuvavilla, jonka ajoin koneella pois. Lapset sanoivat, että aijaa, äiti meni taas parturiin, kun huruuttelin vessassa:)
Mulle kasvoi tosi kiharat ja tuuheat hiukset. En tiedä johtuiko siitä, että pidin kaljun hoitojen aikana aina "villattomana".
Eräs silloin samaan aikaan hoidossa oleva nainen jätti kaikki hiukset päähän, mitä hoidot eivät vieneet ja hän valitteli jälkeenpäin, että uudet hiukset olivat veltot ja ohuet.
No, sitä ei tiedä mistä mikäkin johtuu. Yleensä hiuslaatu kuitenkin paranee tällaisen kaljuuntumisen jälkeen, uudet karvathan kasvaa ihan uuden uutukaisita hiussoluista.
Minulla ei CEFi vienyt kulmia eikä ripsiä mutta Taxo vei.
Tiedätkö, saan kuvotuksen vieläkin itselleni, kun muistan sen punaisen litkupullon. Silloin hoidon aikanakin pyysin piilottamaan tippatelineen verhon taakse, kun se niin yökötti.
Samoin paha olo alkoi jo edellisenä iltana kotona. Tähän psyykkiseen pahoinvointiin suosittelivat Temestaa. Auttoi varmasti vähän, olin siitä ainakin ihan pöllyissä, joten en tajunnut mitä mulle annettiin.
Tässäpä taas löpinää, nyt alan laittamaan syömistä ja sitten kohta alkaa tyttöni kaverisynttärit.
Halauksin Julia
julia | 17.3.2007 klo 10:16:10