Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kaljun hoidosta

Tytöt hei, kiva juttu!

Kerrotte paksusta ja kiharasta tukasta. Oon niin p....N KATEELLINEN että itteekii hirvittää. Mulla tukka (olematon untuva) muuttui ekan taxon jälkeen lampaanvillaksi. Liekkasin saksillä pintaa myöten pois. Odotin ja odotin ja taas odotin sitä paksua ja kiharaa tukkaa. Viikko sädetyksen päätyttyä alkoi jonkinlaista untuvaa näkyä. Viimeisestä sytosta on liki vuosi. Päässä on untuvaista karvaa sen verran että tukistamaan pääsee. Yhden ainoan kerran olen käynyt kampaajalla niskaa puhdistuttamassa. Untuvat kun kasvaa sinne kuin apinalle konsanaan.

Kaljuudesta saa monta hauskaa hetkeä. Itse kousasin sillä toisia ihmisiä. Hattu pitää olla aina silmien suojana (muu sairaus) joten kaljuuteni ei näkynyt. Kaupoissa ja muuallakin sipaisin hatun ihan ilkeyttäni pois. Katselin ihmisten ilmeitä. Palveluakin tuli heti kun myyjät huomasivat kaljuni. Arvatkaa vaan oliko mulla hauskaa.

Yrittäkää löytää humoristiset puolet kaljuudesta. Sitten kun saatte ne paksut ja kiharat hiukset niin nauttikaa niistä.

Hyvää viikonvaihdetta räntäsateesta huolimatta. toivoo kielo
kielo43 | 17.3.2007 klo 13:39:34