Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uusi rintasyöpäläinen

Mua jänskättää tiistai, kun olen menossa kirurgin vastaanotolle.. vartijaimusolmuke oli puhdas, tosin rinta poistettiin kokonaan.

Sädehoidosta tulee lähinnä paikallisoireita eli ihoon voipi tulla jotain (punotus, kuumotus) ja joskus voi tulla myöskin noin puolen vuoden kuluttua ärsytystä keuhkoihin. Tosin ei ole tavallista, mutta ei myöskään vaarallista.

Minua harmittaa, kun haavani ei ole lähtenyt parantumaan. Kainalo on siisti, mutta tuohon rintakehän alueelle tuli kuoliota ja nyt haavassa ammottaa sellainen sentin reikä. Olen käynyt haavahoitajalle näyttämässä haavaa, mutta hoidot ei ole oikein kohdillaan. Onneksi, kuten jo tuossa sanoin, pääsen tiistaina kirurgin vastaanotolle, jolle näyttää haavaa. Saa arvioida, mitä tehdään.

Olisihan tuo kiva saada haava kuntoon, jos ja kun sytostaatteja annetaan, kun ennen haavan paranemista niitä ei ainakaan voida aloittaa..

Mukavaa kevään alkua kaikille!
Cherry | 11.4.2009 klo 19:56:46