Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi rintasyöpäläinen
Tarde täällä raportoi; 2 yötä ja vartijaimusolmuketutkimukseen. Seuraavana päivänä itse leikkaus. Uskalsin jopa kysyä plastiikkakirurgilta selvisikö ohutneulanäytteestä muuta kuin epäselvä ja viittaa siihen pahanlaatuiseen.Kertoi, että papa5 ja tiehytperäinen - eli selkeä syöpä. Mahtoiko puhelimitse epäselvästä mumiseva työpaikkalekuri pelkää että romahtaisin ja pyytäisin saikkua - kun puhui epämääräisestä?!
Rohkeutta kerään tässä leikkausta ja leikkaushaavasta parantumista varten ja siitä sitten se parisen viikkoa kun saa patologin tutkiman tuomion. Paljon olen lukenut kohtalotovereitten kirjoja - minulla auttaa tieto ja siten varautuminen "kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan". Päätin että leikataan koko rinta pois - pieni kun on muutenkin niin olisi mennyt kuitenkin suurin osa massasta.
Täytyy sanoa, että melkoinen stoppi tämä on elämän tulevaisuuden suunnitteluun - edes lyhyellä tähtäimellä ei voi mitään toivoa tai suunnitella tulevalta kesältä.
Toisaalta helpottaa, että se olin minä eikä kukaan ihanista läheisestäni. Yhden syövän 80 luvulla lannistin - saa nähdä onko suotu toista mahdollisuutta selvitä.
- uusi rintasyöpäläinenmerjaeija
- Re: uusi rintasyöpäläinenKarhutar
- Re: uusi rintasyöpäläinenilmatar
- Re: uusi rintasyöpäläinenmiksu09
- uusi rintasyöpäläinenCherry
- Re: uusi rintasyöpäläinenmiksu09
- Re: uusi rintasyöpäläinenkristina48
- Re: uusi rintasyöpäläinenkristina48
- Re: uusi rintasyöpäläinenmerjaeija
- Re: uusi rintasyöpäläinentammi09