Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HER2-
Täällä myös uusi tulokas. Minulla oli aivan sama tilanne. Rinnan poisto kesäkuussa ja kainalo oli puhdas. Her2- ja hormonipositiivisuutta löytyy vaikka muille jakaa. Cef-hoito alkoi elokuussa ja viimeinen oli kuukausi sitten. Kertaakaan ei tarvinnut käydä yökkäilemässä, mutta muutaman kerran oli vähän kuvottava olo. Loppuhoitojen jälkeen olin viikon sairaslomalla ja silloinkin oikeastaan vaan väsymyksen takia. Ajattelin olla kerrankin itsekäs ja ottaa aikaa vähän itseni hoitamiseen ja kokoamiseen.Hoitojen välissä ei mikään bakteeri päässyt kimppuun, mutta viimeisen hoidon jälkeen kun ajattelin, että nyt on pistämiset pistetty niin eikös joku pöpö löytänyt tiensä perille ja pikkujoulun aika meni sairaalassa tiputuksessa. Nyt ollaan taas kunnossa ja kaiken kaikkiaan itseni kohdalla olen hoitojen suhteen päässyt yllättävän helpolla. Nyt vain odotellaan hiusten kasvua - hieno sänki on jo. Ja tänään aloitin muuten Tamofenin syönnin, joten kohta sitä kai alkaa "mummotauti" oireet.