Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Henkinen väsymys

Hei karelia!

Täällä myös yksi niin henkisesti väsynyt. Kun lapset lähtivät kouluun, sain kunnon paniikkikohtauksen. Sydän hakkasi tuhatta sataa, kurkkua kuristi ja kädet tärisivät.
Olen katkera siitä, että minä sairastuin ja tautini etenee hoidoista huolimatta.
Sitten kun tulee tämä ahdistus, alkaa myös fyysinen puoli reagoida ja kaiken maailman tuntemuksia on joka paikassa, jota päässään laittaa syövän piikkiin ja paniikki kasvaa.
Mulla jatkuu uudet hoidot 5.5, siihen asti lääkäri käski nauttia elämästä, hah haa, kuinka sitä tällä päällä nauttii, kun suru perheen puolesta vyöryy päälle, eikä voi luvata heille, että äiti on kanssanne koko lapsuuden. Tiedän tiedän, että ei kukaan voi sata varmasti sitä luvata, mutta minä vielä vähemmän.
En tällä sua pysty kyllä lohduttamaan, mutta nämäkin tunteet täytyy jonnekkin saada kirjoitettua
Olen täällä aina ennen sanonut, että nautitaan elämästä pieni hetki kerrallaan, mutta nyt tuntuu kyllä vaikealta sitä ohjetta noudattaa. Ennen luustolevinneisyyden kanssa niin vielä pystyin tekemään. Tiedän, että positiiviset ajatukset ovat parasta myrkkyä syövälle, mutta mistä kaivosta ne nyt kaivaisin...

Julia
julia | 21.4.2008 klo 09:12:32