Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyöpä

Hei epätietoinen/epätoivoinen,

nuo tunteet kuuluu meidän kaikkien kohtalotoveriesi arkeen ja uskallan luvata että niiden kanssa opit elämään. Helppoa se ei ole, mutta tämä paikka on juuri oikea, voit kysyä ja ihmetellä mitä vain sekä jakaa kokemuksia saman kokeneiden kesken.

Minulta on leikattu 4.9 koko vasen rinta ja 11 imusolmuketta, vartijoiden (3kpl) perässä ryppäässä olleita. Kaikki olivat puhtaita, mistä iki kiitollinen olen. Nyt tänään on ensimmäinen Herceptin ja TAX hoito takana ja fiilikset on helpottuneet, kun meni niin hyvin. Mitään ikäviä oireita en tiputuksessa saanut ja vointi on vielä hyvä. Jatkoa odotellaan, mutta yksi askel on taas otettu parantumisen eteen.

Tsemppiä ja voimia sinulle! Olen tietysti pahoillani puolestasi, mutta älä ollenkaan vaivu epätoivoon. Täältäkin saat varmasti tukea, et ole yksin ja ainakin mulle se on tuonut lohtua, kun on täällä saanut jakaa ajatuksia ja kokemuksia. Rohkeasti vain eteenpäin ja katse tulevaisuuteen!
herpos | 24.10.2007 klo 19:21:20