Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintasyöpä
Hei!!Minulla on kanssa aika tuore tapaus. Eli leikkaus oli 5.9 ja koko rinta poistettiin ja samoin kainalo tyhjennettiin. Gradus oli 2,
mutta hoidot ovat rankemman puoleisia, kun melkein kaikki imusolmukkeet olivat "syöpäläisiä".
Ensimmäinen taxo on jo saatu ja toinen on kohta. Hiukset alkoivat nyt lähteä. Välillä on ollut huonoja päiviä, mutta suht normaalia elämää olemme viettäneet. Olen voimien mukaan matkustellut lasten kanssa syyslomalla ym.
Hoitoja ei kannata jännittää.Onhan se tietysti yksilöllistä miten hoitoihin elimistö reakoi. Täällä palstalla on paljon hyviä vinkkejä pahanolon ym torjumiseen:))))
Olen ottanut sen asenteen, että mitään en itse voi taudille.
Yritän ottaa jokaisen päivän positiivisella mielellä vastaan Olen huomannut, että jos kaadun sängynpohjalle surkuttelemaan tilaani,en sieltä kykene pitkään aikaan nousemaan.Miksi tuhlata vähäisiä voimavaroja siihen.
Pahoinvointiin on lääkkeitä ja kipuun myös. Oma hoitaja on ollut minulle korvaamaton ja olen häneltä saanut paljon hyviä "kikkoja".
Voimia ja positiivista ajattelua lähetän sinulle -äityliini-
- rintasyöpäepätietoinen/epätoivoinen
- Re: rintasyöpäKarhutar
- Re: rintasyöpäherpos
- Re: rintasyöpäepätietoinen/epätoivoinen
- Re: rintasyöpätinttinen
- Re: rintasyöpääityliini
- Re: rintasyöpäherpos
- Re: rintasyöpäsumu
- Re: rintasyöpätanssityttö