Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen ja lihominen

Morjens !
Näin olen lukenut, että tamofen tosiaan turvottaa ja eräs kohtalotoveri, jolta leikattiin samainen syöpä pari vuotta sitten, sanoi saaneensa tamofenin myötä 8 kg ylimääräistä, täällä muistan jonkun kertoneen, että olisi tullut jopa 15 kg. Vanhoista viesteistä löytyy haulla asiasta aika paljon juttua. Mä sanoin jo lääkärille, että koittaa kehitellä mulle syksyksi jonkun toisen lääkkeen, mä kun en niitä ylimääräisiä kiloja haluaisi, hän tuumas, että ruokavalio kuntoon, niin kilot pysyy kurissa. Näiden sytojen aikana (sain siis kolmannen 8.5.) tuntuu, että etova olo jatkuu joka kerta kauemman, sinänsä ihan hyvä, kun ei maistu mitkään makeatkaan, kovasti vain tekee mieli kaikkea raikasta mieli ja suolasesta tulee aina hyvä olo -hetkeksi ! Onpa taas ihana päivä, jos menis jo laittaan jotain siemeniä maahan :)
margitta | 13.5.2008 klo 09:44:47