Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen ja lihominen
Olen syönyt Tamofenia kohta 4 vuotta ja olen kyllä lihonut. Minulla kävi niin, että laihduin sytojen aikaan melkein 10 kg, koska en limakalvovaurioiden, makumuutosten yms. takia vaan pystynyt syömään. Mutta kun sitten taas pystyin, hetken aikaa söin kyllä liikaa herkkuja. Ikäänkuin palkkioksi. Minullakin on jo ennestäänkin ollut liikaa painoa, mutta tämä Tamofen-lisäys kyllä tuntuu.Olen yrittänyt jo kerran laihduttaa,mutta ei vaan paino tippunut. Nyt meillä on työnantajan järjestämä keventäjä-kurssi, ja siitä on tullut jo tuloksia. Muutama kilo lähtenyt ja olo paljon parempi. Herkut olen melkein jättänyt, joskus vaan (kuten eilen) työpaikalla tarjoomukset saa lankeamaan. Mutta sitten taas tiukka linja, tosin pystyisin vieläkin tiukentamaan. Mutta sitten olisin liian hermona kun on nämä vaihdevuosioireet mielialanvaihteluineen riesana myös.
Alan liikkumaan enemmän kun saan painoa pois, jotenkin hävettää kun kesäkin tulee. Mulla on käsivarsissa aika lailla ihan selvää turvotusta, harmittaa kun ei kehtaa pitää mitään hiattomia ja hiki lentää...
Vielä olisi siis vuosi jäljellä Tamofenia ja luulin pääseväni näistä eroon mutta ei...tulee vielä pari vuotta olikohan se Femaria.Olen kyllä miettinyt, josko kieltäytyisin niistä.
Olen kuullut, että kun pääsee antiestrogeeneista, turvotus häviää ja elämä muuttuu paremmaksi.
Vaikea ratkaisu.
- Tamofen ja lihominenMolli
- Re: Tamofen ja lihominenKarelia
- Re: Tamofen ja lihominenmargitta
- Re: Tamofen ja lihominenkaptah
- Re: Entäpä Arimidex??Kehäkukka
- Re: Entäpä Arimidex??Seulaset77
- Re: Entäpä Arimidex??afraid
- Re: Tamofen ja lihominenkukkamaaria