Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tämä on sittenkin totta.
Hei!Olen pahoillani syöpälöydöksestäsi. Myös minä sairastan kyseistä syöpää ja muistan sen oman toivottomuuden tunteen 4kk sitten, kun tieto tuli leikkauksen jälkeen. Tunne oli sanoinkuvaamaton. Kävin alussa kaikki mahdolliset tunteet läpi kauhusta ja epätoivosta aina kuolemanpelkoon asti. Henkisesti olin aivan riekaleina kun päivästä toiseen vatvoin samoja asioita yksikseni ja lopulta iski paniikki ja pelkotilat.Ystävistä on ollut mulle valtava tuki. ja se puhuminen ja puhuminen on auttanut paljon ja tunteiden läpikäyminen. Fyysisesti olen jaksanut aina paremmin kuin henkisesti. Mutta nyt voin jo paljon paremmin, kun olen saanut sisäisen rauhan taivaan isän ja rukouksien kautta. Voimia ja jaksamisia sinulle, -eerika-
ps.jos sulle tulee kysyttävää, niin kyselehän kaikesta, yritän parhaani mukaan vastailla.
- tämä on sittenkin totta.pike44
- Re: tämä on sittenkin totta.Hempukka
- Re: tämä on sittenkin totta.eerika
- Re: tämä on sittenkin totta.maliisa