Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: tämä on sittenkin totta.

Heipä hei!
Käyn näillä sivuilla aika usein, mutta en ole paljon osallistunut keskusteluihin. Nyt tuli sellainen tunne, että haluan rohkaista sinua, koska ymmärrän pelkosi ja kauhusi. Minulla itselläni ei ole munasarjasyöpää, rintasyöpä kylläkin. Halusin kertoa, että sisareni munasarjasyöpä löytyi noin kuusi vuotta sitten. Hän selvisi siitä hyvin ja on onnellisesti oireeton edelleen. Eli ei se todellakaan ole mikään kuolemantuomio, vaikka se varmaankin ensimmäiseksi tulee mieleen. Rohkeasti vaan hoidot läpi ja hae apua, jos tulee epäusko ja masennus. Hoidot voivat olla kylläkin raskaita, mutta päivä kerrallaan ja kaikki on kovin yksilöllistä. Jotkut kestävät hoidot aika hyvin. Omastakin rintasyövän löydöstä tulee kohta viisi vuotta ja olen voinut ihan hyvin. Sisareni voi todellakin hienosti ja olen tosi onnellinen hänen puolestaan. Usko vaan, niin se käy sinullakin. Tsemppiä kaikille kanssasisarille.
Lämpimin terveisin Mirri
mirri | 1.3.2007 klo 22:08:23