Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
tämä on sittenkin totta.
Sain perjantaina kuulla munasarjasyövästä ja nyt sitten, eilen sairaalasta soitettiin, että viikon päästä Kyksissä leikataan. Vieläkin joskus tuntuu, että miulle kerrotaan, että tämä onkin piilokameraa tai jotain mikä ei ole totta.Viipalekuvassa perjantaina oli nähty että keukot ja paksusuoli hyvät. Oikean puolen munasarjojen luona tai jotain 10 cm kokoinen rypelekasa ja paljon paljon vettä vatsaonteloissa.
Moni täällä oleva tietää että olen ihan alkukuopissa. Ja tästä tämä rankka juttu alkaa. Kuoleman pelko on pahin ja se suuri epätietoisuus. Kysyinkin lääkäriltä, että onko tämä sitä mistä ei selviä. Hän sanoi aika lohduttomasti (minun mielestä) että hyvällä hoidolla voidaan saada useita elinvuosia. Minua se ei lohduttanut.
Lueskelen täällä teidän hoitoja ja kokemuksia ja miusta on suuri helpostus lukea niitä. Olette ainakin hengissä ;). Sekin että kaikilla on usko parempaan. Voimia meille!!!
- tämä on sittenkin totta.pike44
- Re: tämä on sittenkin totta.Hempukka
- Re: tämä on sittenkin totta.maliisa