Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen kontrolli takana
Yli 7 kk sairaslomaa takana ja tänään on sairaslomani viimeinen päivä ........ huomenna aloitan työt ja ns. uuden elämän. Vähän jänittää kyllä!Soitin tänään syöpähoitajalle ja kyselin kontrolli tms., tulee kuulema 5 kk:n sisällä. Mitä ihmettä?!?! pitääkö minun todella odottaa viis kuukautta saadakseni tietää onko hoidot tehonneet. Tosi kummallista ja koen että olen jäänyt nyt ninkuin tyhjän päälle.
En tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja toisaalta en halua tietääkkään. Tuon puhelinsoiton jälkeen masennuin hetkeksi, mutta vain hetkeksi.. päätin että nyt jumakauta tämä tyttö alkaa elämään tervettä elämää ja jätän tämän sairauden taakse katsomatta. En halua muistaa mennyttä hoitojaksoa, en voi kyllä sitä unohtaakkaan, sen verta vihloo, kipuaa, väsyttää, turvottaa ... no joka tapauksessa selvisin rankoista hoidosta ja niin selviän jatkossakin päivä kerrallaan elämässä eteenpäin. Iso kiitos myös minulta kaikille teille, jotka olette olleet tukenani,tämä palsta on auttanut jaksamaan ja auttaa varmaan jatkossakin.
Tuntuu ihanalta ja hullultakin sanoa, mutta onnekseni olette olemassa, olette olleet siltani yli vaikeiden päivien, en unohda teita koskaan!
Elämä tosiaankin kantaa ja tämä koettu sairaus antaa voimia jatkossakin, olen vahvempi kuin koskaan aikaisemmin ... ja niin on meistä jokainen!
- Re: Ensimmäinen kontrolli takanaKarhutar
- Re: Ensimmäinen kontrolli takanakultsikki
- Re: Ensimmäinen kontrolli takanaTulevaisuus?
- Re: Ensimmäinen kontrolli takanaTulevaisuus?
- Re: Ensimmäinen kontrolli takanaMaarit65
- Re: Ensimmäinen kontrolli takanaAiluska
- Re: Ensimmäinen kontrolli takanaMaarit65
- Re: Ensimmäinen kontrolli takanakultsikki