Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ensimmäinen kontrolli takana

Aamulla jännitti ihan kamalasti töihin paluu, mutta perukki päähän ja menoksi ... olipa kerrassaan ihana töihinpaluu ... työkaverit ottivat kukin ja lahjoin vastaan ja jokainen halasi ja taisipa siinä tippakin muutamalla tulla silmään. Tuli kyllä sellainen tunne, että he ovat tosiaan odottaneet minua töihin. Rupatteluksihan ja kahvitteluksihan tämä ensimmäinen päivä sitten menikin ... töitähän ehtii tehä myöhemminkin, oli niin ihana palata töihin ja nähdä pitkästä aikaa kaikki työkaverit!

Ihmeellistä miten sain kiitettävää palautetta ja kehuja uudesta luukistani, olin jopa nuortunut ja paremman näköinen kuin ennen sairaslomaani (itsestä ei kyllä heti tunnu siltä, mutta kai se kuitenkin totta on).Osa ei kyllä edes tiennyt sairaudestani, luulivat minun olleen opiskeluvapaalla ym. ja järkyttyivät kun kerroin tilanteesatani... ihmettelijöitäkin riitti; miten voin olla niin hyväkuntoisen näköinen, olla iloinen naurava itseni ja voida näin hyvin kaiken kokemani jälkeen. Toiset ei kyllä aluksi ensin edes tunnistanut minua.

Nyt on hyvä mieli jatkaa, varsinkin kun saan aloittaa ns. hellemmästi työn teon elikkä teen 4-6 tuntia/ pv voinnin mukaan.

Reippaalla asenteella vaan töihin takaisin ... vaikka kolottaa ja väsyttää niin ei haittaa, sairaus on taakse jäänyttä elämää ja uudet haasteet odottavat meitä kaikkia!
Ailuska | 1.2.2011 klo 15:34:40