Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ketkä ovat uusia ja ketkä vanhoja täällä?
Eräässä ketjussa mainittiin, että uusia on tullut tälle keskustelupalstalle lisää paljon. Yksi niistä taidan olla minä. Viikon verran kirjoitellut. "Vanhat parrat" varmaan tuntevat toisensa jo aika hyvin, ja tuntuu hassulta "ängetä" sitten heidän joukkoon joten ajattelin kysyä, ketkä minun lisäksi ovat uusia täällä? Olisi kiva tietää, ketkä ovat vähän ikään kuin samassa tilanteessa tutustumassa kirjoittajiin ja tapauksiin. Minulle tehtiin kokopoisto 2.3 ja sytohoidot ovat alkaneet. Toisen tripin sain viime viikon maanantaina. Olo tuli normaaliksi vasta sunnuntaina, jolloin aukaisin vasta eka kertaa makuuhuonneena toimivan olohuoneen verhot viikkoon. Minulla tuntuu hoito vaikuttavan mielialaankin. Vaikuttaako muilla vai olenko erikoistapaus?- Ketkä ovat uusia ja ketkä vanhoja täällä?edith