Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Oireita Tamofenista?
Hei!Olen 36v. vuosi sitten rinnan poisto ja kainalo evakuaatio, jonne syöpä oli jo levinnyt. Sytot ja säteet päälle. Joulukuussa aloitin tamofenin ja ensimmäiset pari-kolme kuukautta oli aivan kamalat. Hirveitä kylmiä aaltoja, jotka vavisutti aivan järkyttäväasti. Limakalvot kuivui, enkä uskaltanut käyttää lääkärin määräämää ovestinia(en vieläkään).
Ceridalia olen suihkutellut jo silloin ja käytän edelleen.Oireet ovat hellittäneet ja elämä on suht normaalia. Pohkeiden "suonenveto" on öisin vielä vaivana ja mitä olen kanssasisaria kuunnellut se on tyypillinen oire.
Munasarjakystat ovat myösminulle tulleet tutuiksi tässä lääkityksen aikana. Toisen lääkärin mielestä syypää on tamofen ja toisen mielestä taas ei. Tsemppiä naiset, kyllä se tästä . Ja seksikaupasta saa liukuvoidetta joka vilkastuttaa verenkiertoa ja saa kuin saakin halut syttyymään pidemmäksikin aikaa...
;) Piritta
- Oireita Tamofenista?Erica
- Re: Oireita Tamofenista?lillukka
- Re: Oireita Tamofenista?lillukka
- Re: Oireita Tamofenista?piastar
- Re: Oireita Tamofenista?Sartsa
- Re: Oireita Tamofenista?kukkamaaria
- Re: Oireita Tamofenista?Muumipeikko
- Re: Oireita Tamofenista?piupalipaupali
- Re: Oireita Tamofenista?piritta
- Re: Oireita Tamofenista?afraid
- Re: Oireita Tamofenista?piupalipaupali