Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Oireita Tamofenista?

hei!
Olen 40-v ja minulla oli 1 cm duktaalinen hormooni pos kasvain, imusolmukkeet puhtaat. Rinnan poisto ja 6 x CEF ja sädetys olivat hoitoina sekä 5 v Tamofen. Olen nyt syönyt tamofenia 5 kk eikä minkäänlaisia sivu-oireita ole tällä hetkellä. Aluksi oli pohkeet jäykät sekä ristiselän alue mutta nekään eivät enää vaivaa. Tamofenista on tieteellistä näyttöä että se estää syövän uusimisen rintaan. Minun tapauksessa se voi estää ettei toiseen terveeseen rintaan tule syöpää - näin lääkäri minulle kertoi Oulussa. Minä en uskalla ottaa riskiä että jätin jotain tekemättä joten olen päättänyt syödä tamofenia sen 5 v. USAssa pidetään tamofenia jopa tärkeimpänä hoitomuotona syövän estoon.
Olen nyt ollut töissä kohta 2 kk ja jaksanut erinomaisesti, joten ei tamofen ei ainakaan minulle ole ollut vaikeata käyttää. Tämä on toki yksilöllistä...
piastar | 30.9.2007 klo 21:16:00