Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Oireita Tamofenista?
Hei vaan kaikille, kyllä mielestäni kaikki hoidot kannattaa ottaa mitä lääkäri on määrännyt, ei niitä meidän kiusaksi ole keksitty. Olen itse 43-vuotias, sain kaikki hoidot, sytot, säteet ja nyt tamofenia olen syönyt 3,5 kk. Sain kyllä melkoiset sivuoireet, kuumia aaltoja, kylmiä aaltoja, kovaa hikoilua, sydämen tykytystä, rauhattomuutta. Mutta onneksi oireisiin löytyi apua, Bellergal on tehonnut aika hyvin, kuumotuksen tunne tulee välillä, mutta hikoilu on hävinnyt lähes kokonaan. Yöt nukun nykyään tosi hyvin, en ole vuoteen nukkunut varmaan yhtään yötä heräämättä useaan kertaan yön aikana, mutta nyt kun ottaa 2 tablettia iltaisin, unta riittää aamuun asti ja olo on päivälläkin parempi. Muuten tuli esille sellainen juttu kun kävin kuntoutusohjaajan juttusilla ja hän katseli tietojani koneelta, sanoi että lääkäri oli merkinnyt sinne Tamofen viideksi vuodeksi ja sen jälkeen lääkkeen vaihto, ei minulle ollut mitään sellasta kerrottu.Pirteää syyspäivää kaikille, täällä kyllä on niin harmaa keli ettei viitsi uloskaan lähteä. Olin muuten viikonloppuna pitkästä aikaa kaveriporukan kanssa iltaa viettämässä ja vientiä riitti, peruukki hulmusi ja proteesi heilui, eikä kavaljeerit huomanneet mitään epäaitoa. Jotenkin itsellä on ollut sellainen tunne, että syöpä on kuin leima otsassa, että se loistaa pitkän matkan päähän. Yksi ystävä sanoi, että sähän olet ihan normaali oma itsesi.
- Oireita Tamofenista?Erica
- Re: Oireita Tamofenista?lillukka
- Re: Oireita Tamofenista?lillukka
- Re: Oireita Tamofenista?piastar
- Re: Oireita Tamofenista?Sartsa
- Re: Oireita Tamofenista?kukkamaaria
- Re: Oireita Tamofenista?Muumipeikko
- Re: Oireita Tamofenista?piupalipaupali
- Re: Oireita Tamofenista?piritta
- Re: Oireita Tamofenista?afraid
- Re: Oireita Tamofenista?piupalipaupali
- Re: Oireita Tamofenista?piritta