Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Syöpä stage 4
No hei taas syöppis!Kiva kuulla, että sulla on hieman parempi olo kun sait tuplapahoinvointipillerit. Niin todellakin kun sulla on "hormooniherkkä" tuo syöpäsi, niin kannattaa ottaa lääkärin kanssa puheeksi se kasviestrogeeni, nehän on kyllä tavallaan samanlaisia kemialliset ja kasvipohjaiset. Ota tarkoin tosiaan lääkäriltäsi selvää asiasta, ettei tuu vahinkoa. Mäkin vuorottelin aluksi progynovan ja kasviestrogeenin väliä, mutta päädyin käyttämään kuitenkin lääkärini määräämää estrogeniä. Alussa itsekin epäilin, että voiko estrogeeniä lainkaan käyttää, jos on hormoniperäinen syöpä. Jostain oon lukenu, että ,munasarjasyöpään juuri soija voi olla todella haitallinen ja joku lääkäri oli sen kieltänyt kokonaan. Toivon, että löydät avun vaihtareihisi.
Musta tuntuu, että oon aina ollut tälläinen hormonihirviö ja omat hormonit on aina ollu sekaisin, oon käyttäny nuoresta tytöstä alkaen vaikka mitä hormoneja, millä yritettiin saada endometrioosi kuriin. Nyt se kuitenkin on taaksejäänyttä ja tämän syövän voittaminen edessä. Jatketaan eteenpäin ja palaillaan, :)aurinkohalein -eerika-
- Syöpä stage 4miisu
- Re: Syöpä stage 4eerika
- Re: Syöpä stage 4mummo46
- Re: Syöpä stage 4syöppis
- Re: Syöpä stage 4pike44
- Re: Sy�p� stage 4eloisa-70