Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syöpä stage 4

Hei Eerika!

Minä sain viimmeviikon maanantaina ensimmäisen cisplatiini annoksen suoneen ja se päivä meni ihan kivasti, mutta jo seuraavana yönä aloin voida pahoin ja sitä on jatkunut tähän päivään saakka, vaikka olen ottanut pahoinvointiestolääkettä, niin eipä mitään vaikutusta tähän kuvottavaan oloon.
Sädetystä tulee myös viitenä päivänä viikossa ja lantion seutu on todella kipeänä. Taidan olla todella vaikea tapaus näiden hoitojen suhteen.
Miten sinulla hoidetaan vaihdevuosioireita, saatko estrogeenia?
Minulla alkoi rajuna nämä vaihdevuosioireet ja kun en voi käyttää estrogeenia tämän kohdunkaulansyövvän vuoksi, koska lisäksi löytyi adenokarsinoomakomponetti, joten olo on todella kamalaa näiden hikipuuskien ja sydämentykyttelyjen kanssa.

Toivon sydämestäni, että sinulle löytyy sopiva lääke, joka puree. Se on varmaan rankkaa, kun joutuu olemaan vielä tän kaiken kauheuden keskellä ikäänkuin koehenkilönä.
Kaikkea hyvää ja laitahan välillä kuulumisia.
syöppis | 24.3.2007 klo 13:52:25