Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syöpä stage 4

Moikka pike 44!
Luulisin, että tuo kipuilu vatsan alueella on ihan normaalia, mulla jo puoli vuotta leikkauksesta ja edelleen on arka tuo massu, Sytotkin kyllä tekee araksi niin massunkin kuin koko kehonkin. Minäkin joudun särkylääkkeitä käyttämään useasti noihin kipuiluihin ja sairaalassa sanovat,että kyllä kannattaa, ennenkuin päästää kivun kovaksi.Oon ite ollu ennen tätä hommelia hyvin liikunnallinen ja kuntoilin joka päivä ja jo varmaan siistä syystäkin kipuilen enemmän kun ei jaksa ja pääse liikkumaan kunnon hikilenkkejä. On rapistunut koko kroppa. Mulla tuo stage oli IV ja samaten mulla etäpesäkkeitä paljon varsinkin maksassa monta erikokosta . Paino laski leikkauksen jälkeen 7kg, mutta tässä pikkuhiljaa tullut takas, mut ei haittaa muutamat lisäkilot lainkaan. Oon pystynyt syömään ihan normaalisti. Toivotaan, että sullekaan ei tule pahat sivuvaikutukset. Kaikkea hyvää jatkossa ja voimia hoitoihin. Mulla takana 7hoitokertaa ja vielä hyvissä voimissa ollaan, eilen annettiin caelyxia, jolla toivotaan,että markkerit lähtee laskusuuntaan. -eerika-
eerika | 27.3.2007 klo 11:24:01