Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: peruukit

Hankin viime keväänä peruukin maksusitoumuksella peruukkeihin erikoistuneesta kampaamosta, jota sairaalastakin suositeltiin. Malleja oli melko runsaasti ja haluamani malli tilattiin Saksasta. Hieman se oli tumma omiin hiuksiini verrattuna, mutta siinä oli mukavasti vaaleita raitoja. Kampaaja sanoi, ettei luonnonhiuksista tehtyjä peruukkeja juuri suosita, koska ne ovat vaikeammat hoitaa ja todella kalliita. Minun peruukissani on läpinäkyvä osa jakauksen tienoissa ja verkkoa muualla. Aika luonnollisen näköinen se on - monet ihmiset eivät ole uskoneet, että minulla on peruukki. Kuitenkin pidän kankaista pantaa, kun tuntuu, että hiukset hieman pönköttävät ylhäältä...
On varmasti hyvin henkilökohtainen asia, haluaako käyttää peruukkia vai ei. Miksi lisätä läheisten ahdistusta, kun voi sitaista vaikka huivin päähän, jos ei peruukkia halua käyttää. Nyt parin sentin tumma sänkeni herättää lähinnä hilpeyttä...ennen olin aika blondi. Saa nähdä milloin osaan jättää peruukin pois!
Seepia | 27.10.2008 klo 19:07:06