Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: peruukit

Tämä menee kyllä jo ot:ksi, mutta menköön vielä tämän kommentin verran...Omien asenteiden muuttaminenkaan ei käy kädenkäänteessä saati muiden "kouluttaminen". Kuljetaan sitten peruukki päässä tai ei, niin se joka on keskellä fyysisesti ja henkisesti rankkaa hoitovaihetta, ei jaksa keskittyä muuhun kuin tästä päivästä selviämiseen.( huomaa, että itsellä on parempi vaihe meneillään:)).

Kyselijöistä vielä sen verran, että kaikki kyselijät eivät suinkaan ole typeriä, vaan mukavia tuttujakin mahtuu joukkoon, jotka itse monestakin syystä haluan säilyttää sellaisina.

Tyyli on tietysti makuasia. Ja on totta se, että mennyt hiusmuoti saattoi olla ylilyönteineen tämän päivän ihmisestä naurettavaa. Jossain muodossa mennyt hiusmuoti näyttää palaavan takaisin tapetille.

Mistä sitten tietää onko saanut vaikutteita vai valinnut itse? AINA olet saanut vaikutteita tietoisesti tai tiedostamatta. Itse onneksi saan toistaiseksi valita sen kuljenko kaljuna vai peruukin voimalla tai haluanko miellyttää vai en. Mieluiten valitsisin omat karvani.

räpsy | 12.11.2008 klo 16:04:16