Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Diagnoosin tulkinta?????

Punkteeraukseen menoa tässä mietin juuri.
Minä en tunne varsinaisesti, että mitään juuri hölskyy mutta kun painelen kainaloon päin rintojen välikohdasta, ikäänkuin siellä sisällä olisi jotain joka pakenee kainaloon,kuin vesi.
Lääkärini sanoi keskiviikkona jälkitarkastuksessa, että turvotusta voi vielä tulla pitkäänkin, onkohan näin?
Kummalta tämä nyt "kuulostaa", turvotukselta vai nesteeltä joka pitäisi poistaa.
Leikatun rinnan puoleinen käsi liikkuu suht. normaalisti, pientä kiristystä kun oikein venytän korkealle, kainalossa ei ole turvotusta. kauankohan kestää?
Myymelille tiedoksi, että unohdin laittaa tuon graduksen , kolmosta on. koot 24+12+15+4mm. Onko paha?????

Mitä mieltä olette muuten, minulla on hormoonikierukka ja lääkärini oli sitä mieltä, että sitä ei nyt tarvitse poistaa, mutta sanoi samaan hengenvetoon, että jotkut syöpälääkärit ovat sitä mieltä, että pitää poistaa. Nyt olen ymmälläni.
Progynovan lääkäri käski lopettaa. (Olen 56 v)
kiitos taas vastaajille ja ihanaa syyspäivää.
heleena131 | 14.9.2008 klo 13:40:56