Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi ilmoittautuu

Hei anne ja tervetuloa linjoille,
- ja samalla pahoitteluni saamastasi diagnoosista. Olet kuitenkin erittäin tervetullut tänne porukkaan jakamaan tuntoja, heittämään kysymyksiä , itkemään, nauramaan... Täältä olen ainakin itse saanut paljon positiivista potkua tähän sairauteeni. Olen itse 44 v, 2 teini-ikäistä tytärtä, mies ja koira. Leikkaus oli huhtikuussa, kokopoisto ja kainolon tyhjennys. Kasvain oli 3 cm ja gradusluokitukseltaan ärhäkintä III -luokkaa. Nyt on menossa sytostaattihoidot ja syksyllä vielä säteet. Itkuja on itketty ja monta asiaa on arvojärjestyksessä mennyt uusiksi, koko perheellä. Mutta tästä selvitään! Olen voinut hyvin ja leikkauksen jälkeen pidin "vain" 4 viikkoa saikkua, nyt hoitojen aikana olen ollut töissä. Mutta kaikki nämä asiat ovat yksilöllisiä ja sinä otat ne vastaan juuri sellaisina, kuin ne sinulle käyvät ja parhaalta tuntuu.
Paljon voimia ja haleja täältä lounaisesta suomesta
lähetteleepi tella
tella | 10.6.2007 klo 16:25:43