Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi ilmoittautuu

Hei Anne,

Ikävä toivottaa lämpimästi tervetulleeksi sinut ja muut uudet linjoille - mutta teen niin silti! Toki olisi kivampi olla yhteyksissä muissa merkeissä . . . .

Noita asioita varmaan uusperheläinen joutuu todella paljon miettimään, minä olen sikäli onnellisessa asemassa että en ole eronnut. Lapsetkin ovat jo 15 ja 18 ja vaikka minua vielä tarvitsevatkin toki niin myös pärjäävät hyvin ilman minua vaikka minusta nyt aika tämän taudin myötä jättäisi lähivuosina.

Ajattelen kyllä asiaa samalla lailla kuin sinä: tämä tauti selätetään! Myös tilastot tukevat tätä ajatusta :))

Minulle odotusaika leikkaukseen toimi hyvänä valmistautumisena. Oli paljon mietittävää ja uusia asioita putkahti pikku hiljaa esiin. Minulle sanoi lääkäri kun kysyin taudin etenemisestä, että eteneminen on niin hidasta, että kuukauden odotus leikkaukseen on ikävä vain sen takia, että se voi olla todella raskasta potilaalle. Eli olin ihan tyytyväinen kun leikkaukseen piti odottaa kuukausi. Joistain asioista olisin toivonut tarkempaa tietoa ennen leikkausta, että olisin voinut paremmin valmentautua niihin.

Voimia hankaliin ajatuksiin ja mietteisiin sekä leikkauksen odotukseen!

thunder
thunder | 10.6.2007 klo 22:54:34