Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi ilmoittautuu

Kiitos teille!

Mä olen roikkunut uusperheellisten palstalla jo jokusen vuoden ja saanut sieltä suunnattomasti tukea sillä saralla. Sen takia etsin heti syöpäpotilaille tarkoitetun palstan.

En vielä sisäistä tätä asiaa. On niin paljon miettittävää ja ihmeteltävää. Mä olen vakaasti päättänyt selättää tämän taudin. Silti, mun suurin huoli on se, että jos mä en selättäkään, mitä mun lapsille käy. Niillä on eri isä ja jos mä kuolen, ne joutuu erilleen. Ja siinä tilanteessa olisi tärkeintä, että ne voisisvat olla yhdessä.

Mä olen kyllä jo 6v sitten tehnyt paperit kuntoon: toivomukseni on, että jos kuolen, esikoiseni jäisi asumaan mieheni luokse. Mutta kun tosi paikka tulee, eihän sitä tiedä miten käy. Mutta eihän poikia voi erottaa. Ne ovat niin tärkeitä toisilleen.

Mutta antaisiko esikoisen isä esikoisen jäädä mieheni luokse? Haluaisiko mieheni ihan oikeasti kasvattaa esikoista vielä usemman vuoden?

Hitto, että nämä ovat vaikeita asioita. Ja juniori on vasta 4v. Se tarvitsee mua vielä pitkään.

Hämmentynyt, mutta taistelutahtoinen.
anne_r_ | 10.6.2007 klo 21:08:58