Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kesä 2010 sytoilija
Tässä yksi sen kesän "uhreista".Kyllähän sitä ei silloin kun sairastuu osaa kuvitellakaan mitä kaikkea tästä seuraa. Jos alkumetreillä tietäisi kaiken niin ehkä ei jaksaisi.
Minulla ei tällä hetkellä ulkoisesti ole mitään näkyvää jäänyt syövästä kun oli osapoisto ja plastiikkakirurgi teki tosi hyvää työtä.
Kaksivuotiskontrolli on ensi kuussa ja se tietysti on jo mielessä. Kovin uskottelen itselleni, että kaikki on hyvin. Kuitenkin siellä sielun sopukoissa käy toisenlaisiakin ajatuksia.
Minulla ei mitään varsinaista masennusta ole tullut ja yritänkin ottaa tämän kaiken vahvuutena kun olen selvinnyt tähän saakka.
Iloitsen normaaleista päivistä.
Tuolla kulkeissani ottaa päähän sellaiset ihmiset jotka jäävät tuijottamaan hiuksia ja muutenkin arpomaan, että onko se selvinnyt, onko tuo peruukki vai ei. Tuottaa ilmeisesti joillekin ihmisille tyydytystä jos jollakin menee huonommin kuin heillä, tiedä häntä.
Säälistä en tykkää.
Yritähän nyt ammentaa voimaa siitä, että olet selvinnyt tähän saakka
ja eteenpäin ollaan menossa. Oletko yrittnyt syöpäyhdistyksiltä saada tukea?
Parempia vuosia sinulle!
- Kesä 2010 sytoilijakesätuulahdus
- Re: Kesä 2010 sytoilijaTulevaisuus?
- Re: Kesä 2010 sytoilijakesätuulahdus
- Re: Kesä 2010 sytoilijaMaarit65
- Re: Kesä 2010 sytoilijakesätuulahdus
- Re: Kesä 2010 sytoilijakultsikki