Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: luontaistuotteet yms.reseptivapaat

Tervehdys,

olen itse diplomihomeopaatti toiselta luonnoltani (eli toimeentuloni saan kuitenkin muusta ammatista), valmistuin 1992. Olen miettinyt samaa kuin sinäkin, käytänkö itselleni näitä, mutta nyt kun en vielä ole saanut sytoja, olen käyttänyt nykyisiin syövän toteamisen jälkeisiin vaivoihini. Ja ovat tepsineet.
Tiedä sitten kun hoidot alkavat. Luulen, että kokeilen, mutta ainoastaan itselleni, sillä tätä kautta olen tietynlainen koekaniini enkä aiheuta muille ongelmia.
Taidanpa pitää oikein päiväkirjaa miten reagoin, että jälkipolville jää "todisteita" miten kävi sekä hyvässä että huonossa....
Olen jutellut kollegoideni (siis ammattihomeopaattien) kanssa tästä ja ovat tukeneet minua, mutta loppujen lopuksi olen yksin tämän asian kanssa.

Oireita voin lievittää ja tämä taitaakin olla minulle se "diplomityö", tehoavatko vai eivät.

Jos siltä tuntuu, kerron tuloksista, josko ketään kiinnostaa. Lääketieteellistä tutkimusta näistähän ei ole ja ns. vaihtoehtohoidot tai vaihtoehtolievitykset saavat lääkäreiden ihokarvat pystyyn...Ymmärrän heitä täysin. Painostus on kova...

Mutta kuuluilemisiin.

t. Usva
usva | 3.8.2007 klo 17:35:13