Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: luontaistuotteet yms.reseptivapaat
Minä olen kuullut myös sellaisen, että sytostaatit saattavat häiritä/estää vitamiinien, kivennäis- ja hivenaineiden imeytymistä. Joten välttämättä purkki-lisät ei ehkä auta.En osaa muita neuvoa, mutta itse olen ajatellut selvitä tästä syto putkesta sillä, että yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti ja ennen kaikkea vatsaystävällisesti, jotta vatsa ja suolisto kestäisi tämän rasitteen. Kun sytot on ohi, niin sitten kaivan kaiken mahdollisen lisäravinteen esille ja yritän auttaa kroppaani toipumisessa. Liekö koskaan saan hemoglobiiniani takaisin tasolle 146, jossa se oli ennen leikkauksia. Ei voi tietää.
Vihreä teestä minulle sanottiin, että se on sallittua. Kielto listalla oli tabuina otettavat lisäravinteet, mutta varmastikkin turvallista toi c ja B, josta Kevätmieli mainitsi, kun eivät varastoidu.
MeriTuuli
- Re: luontaistuotteet yms.reseptivapaatkevätmieli
- Re: luontaistuotteet yms.reseptivapaathanneloore
- Re: luontaistuotteet yms.reseptivapaatMeriTuuli