Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: luontaistuotteet yms.reseptivapaat
Tarkennuksia. Luontaislääkkeitä ei todellakaan ole syytä syödä ilman, että niiden vaikutuksia tuntee, mutta itse kun aikoinaan opiskelin homeopaatiksi 4,5 vuotta, aion käyttää joitakin homeopaattisia (en muita) aineita ja katsoa mitä tapahtuu. Maksahan joutuu koville, mutta kun tiedän mikä mihinkin vaikuttaa, testaan itselläni ensin nämä. Tässähän ollaan yhteydessä eri vahvuuksisien homeopaattisien valmisteiden kanssa ja mikä vahvuus kullekin sopii, onkin sitten ihan eri juttu. Eli homeopaattisia lääkkeitä en suosittele kellekään ellei mukana ole itse homeopaatti jakamassa ohjeita!Homeopatia on itsessään ihan eri asia kuin luontaislääketiede, vaikka läheltä liippaiseekin. Ja tässäkin ikävä kyllä löytyy viikonloppupuoskareita. 4,5 vuoden opiskelu on sama aika kun Suomessa lääkäriksi valmistuu ja lisäksi homeopaatin opiskeluohjelmaan kuuluu monta kurssia peruslääketiedettä. Mutta nyt kun pitäisi itseään auttaa,olenkin vähän pihalla ja siksi kerroin, että kokeilen ensin itselläni noihin sytojen oireisiin homeopaattisia valmisteita ennenkuin turvaudun perinteisen lääketieteen metodeihin.
Itse syöpään ei homeopatiassakaan ole valitettavasi löydetty yksiselitteistä parannuskeinoa, sillä jos olisi, en tässä kirjoittaisi.
t. usva
- Re: luontaistuotteet yms.reseptivapaatkevätmieli
- Re: luontaistuotteet yms.reseptivapaatusva
- Re: luontaistuotteet yms.reseptivapaathanneloore