Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen CEF takana..
HEippa!Mulla oli eilen viides FEC tiputus (vissiin samat myrkyt kun CEFis) kolme oli ennen rinnan poistoa ja nyt onkologi meinas että neljä leikkauksen jälkeen...iik siis enää 2 jäljellä...Apua kun nyt on tavallaan niin turvallinen olo kun saa noita myrkkyjä,pelkään että kun ne loppuu niin tauti rupiaa riehumaan! Kyselin saanko säteitä mutta ei oikein sanonut mitään muuta kuin että hormoonilääkitys alotetaan. Niiiin ja kuulemma ei sitä her2 vastausta ookkaan tullu viälä mutta meinas että negatiivinen on kun nämä hoidot purru huvin...En sitte tierä.
Ja tuutikki-t mulla ainakin on toinen ja kolmas pvä pahimmat,joskus joutuu oksentaa mutta koita syörä jotain pientä ihan muutaman tunnin välein ja juoda paljon,niin mä ainakin sain oloni ihan suht hyväksi,kyllä se helpottaa :) Voimahalauksia!
- Ensimmäinen CEF takana..tuutikki-t
- Re: Ensimmäinen CEF takana..Karhutar
- Re: Ensimmäinen CEF takana..Ksantippa
- Re: Ensimmäinen CEF takana..tuutikki-t
- Re: Ensimmäinen CEF takana..Millivanilli
- Re: Ensimmäinen CEF takana..äityliini
- Re: Ensimmäinen CEF takana..äityliini