Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen CEF takana..
Hei!Olen saanut ensimmäisen cefin ja perjantaina olisi seuraava vuorossa.Cefin jälkeen sain muutaman päivä "krapulan" eli kuvottava ja etova olo meni ja tuli . Primperaania söin säännöllisesti 3 kertaa päivässä, mutta sitten iski niin huono olo, että siirryin Zofran Zydisiin. Yksi tabletti auttoi ainakin minulla heti ja olo parani nopeasti. Haittana on vain hinta, mutta apu oli kyllä hintansa väärtti:))
Huomasin myös, että oli syötävä usein vähän jotain vaikka mehukeittoa ja paahtoleipää. Samoin mulla oli autossakin vesipullo mukana, joka auttoi jos tuli vähänkin huono-olo.
Kyllä tämä oman kehon tuntemus on oikeaa salapoliisin työtä ja en ole ennen kyllä siihen kiinnittänytkään tarpeeksi huomiota!(oliskohan pitänyt???)
Olen myös aloittanut valmentautumisen perjantaiseen tiputukseen:) Eli syön mm. maitohappobakteereja, käytän gefilustuotteita ja juon vihannesmehuja. Olemme myös koko perhe tämän viikon keittolinjalla. Vältän kaikkea rasvasta ja raskasta ruokaa ennen tiputusta. Katsotaan mihin tämä nyt sitten auttaa. Inhoan myös itse sitä kuvotusta ja oksentelua, että päätin yrittää ennalta ehkäisyä.
Oho tästä tuli taas tälläinen pitemmän kaavan mukainen sepustus.
Mutta kaikista haitoista huolimatta olen ajatellut, että jos ei myrkyt missään tunnu niin eihän ne silloin tehoa edes syöpäsoluihin:)
Positiivisella mielellä taas seuraavaan tiputukseen ja niin on yksi tiputus vähemmän tiputuskalenterissa.....
Hyviä jatkoja teille kanssasisaret. t. äityliini
- Ensimmäinen CEF takana..tuutikki-t
- Re: Ensimmäinen CEF takana..Karhutar
- Re: Ensimmäinen CEF takana..Ksantippa
- Re: Ensimmäinen CEF takana..tuutikki-t
- Re: Ensimmäinen CEF takana..Millivanilli
- Re: Ensimmäinen CEF takana..äityliini
- Re: Ensimmäinen CEF takana..äityliini