Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen CEF takana..
Mä ajattelin myös silloin kun ne kamalimmat kuvotukset oli päällä, että jos ne saa aikaan näin pahan olon niin kyllä ne syöpäsolunpaskiaisetkin saa kyytiä!ja tuohon itseensä tutustumiseen....olen myös tämän taudin myötä ruvennut kuuntelemaan, siis oikeesti kuuntelemaan, oman kehoni viestejä ja tuntemuksia ja olen ruvennut kiinnittämään paljon enemmän huomiota ruokavaliooni ym. pienten lasten äitinä se on vaan niin helposti mennyt siihen, että aina tulee vaan jotain viskattua suuhun, sen kummemmin pohtimatta kun aika on kortilla ja nopsaa energiaa pitää saada. Mutta ei se terveellinen ruokavalio ole oikeestaan ajasta kiinni...yksi muutos jonka olen tehnyt, kun olen aina ollut kova syömään suklaata ja makeisia muutenkin, olen ruvennut niiden sijaan syömään marjoja. ja on muuten ainakin yhtä hyviä jos ei parempiakin! ja saahan sitä nyt joskus suklaallakin herkutella:)
- Ensimmäinen CEF takana..tuutikki-t
- Re: Ensimmäinen CEF takana..Karhutar
- Re: Ensimmäinen CEF takana..Ksantippa
- Re: Ensimmäinen CEF takana..tuutikki-t
- Re: Ensimmäinen CEF takana..Millivanilli
- Re: Ensimmäinen CEF takana..äityliini
- Re: Ensimmäinen CEF takana..cry
- Re: Ensimmäinen CEF takana..äityliini