Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ei tuu mitään
Hei vaan, kyllä on tutut ongelmat. Minullahan nyt myös tauti poissa ja kaikki pitäisi olla hyvin, tosin jalka ja käsi oireyhtymä xelodasta johtuen on ajoittain aivan sietämätöntä ja rajoittaa elämää tosi paljon. Joudun syömään sitä marraskuulle asti ja sitten kuvaus. Pelko siitä etten pääsekään eroon sytoista ja tietoisuus siitä että suuri uusinta riski,saa minut ajoittain ajatteleen jopa luovuttamista. Aika uskomatonta, koska olen tähän asti tullut, niin nyt sitten alkaa oleen astia täynnä tätä syöpä elämää. Tiedän että voisi olla todella huonosti asiat, mutta silti ...No kokeilen nyt hypnoosi hoitoa, jossa syvässä rentoutus tilassa mielikuvittelen tulevaa elämää. Näin itseni siinä vanhana ja se oli ihana kokemus, tuli pitkäksi aikaa tosi vahva olo. Kesäkuun puolella minulle on luvattu että pääsen aloittamaan keskustelu käynnit sellaisen psykiatrian sairaanhoitajan kanssa, joka on perehtynyt näihin mielikuvaharjoituksiin eli NLP tekniikkaan. Lääkärit kovasti Tampereella puhuu näiden mielikuva harjoitusten puolesta. Niitähän voi itsekkin yrittää tehdä ja siihen oppii kun kovasti harjoittelee. Eli rentoudu ensin hyvin ja ala sitten mielessäsi kuvittelemaan jotain mieluisaa asiaa tulevaisuudesta..Esim minä suunnittelen vuoden päässä olevia mieheni kanssa yhteisiä 50v eli yhteensä 100v juhlia. Kuvittelen miltä näytän, mitä puhun, ketä vieraita, mitä tarjoan, miltä minusta silloin tuntuu. Kuulema jos tarpeeksi paljon toistaa sitä kuvitelmaa alkaa se mielessä tuntumaan itsestään selvältä asialta...Sitä tunnetta odotellessa. Eli kun pään täyttää myönteisillä asioilla, terveillä asioilla ei sinne jää tilaa sairauden ajattelemiselle. Katsotaan miten käy. Minä myös kamppailen aina sen unettomuuden kanssa ja nyt kun en voi enää uuvuttaa itseäni pitkillä metsä lenkeillä jalkojen takia, on unen tulo vaikeaa.Kannattaa siis hakea keskustelu apua, meidän on saatava takaisin usko että elämä kantaa. Unohtaa mennyt, elää tätä hetkeä, eikä pelätä tulevaa, siitä ei kukaan tiedä, mutta uskotaan vahvasti että syöpä pysyy poissa...Kirjoittele jatkossakin miten menee...Toivotaan ihanaa kesää meille kaikille.- ei tuu mitääntuike
- Re: ei tuu mitäänHelena1961
- Re: ei tuu mitäänriitta47
- Re: ei tuu mitääntullis
- Re: ei tuu mitäänItkevä Enkeli
- Re: ei tuu mitäängugi53
- Re: ei tuu mitääntuike