Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ei tuu mitään

Minua työ on piristänyt tosi paljon, mutta varon siellä pakkotahtisuutta ja yritän tehdä kaiken rauhallisesti. Olen osa-aikatyössä se on pelastus tässä tilanteessa.

Mutta kotona olen käsittämättömän väsynyt jatkuvasti. Väsymys iskee missä ja milloin vain ja pakko mennä lepäilemään. Työpäivän jälkeen saatan nukkua 12 tuntia ja seuraava yö on katkonainen. Herään usein aivan liian aikaisin aamulla, käyn wc:ssä ja menen uudelleen nukuttelemaan. Kaikki tekemiset on laitettava listalle muuten en muista arkisiakaan asioita - unohdan ja hävitän. Masennuksen oireita? Mielialakin on enempi alakulon puolella koko ajan, vaikka siihen ei tällä hetkellä pitäisi olla mitään syytä. Päin vastoin kun agressivisesta tyypistä olen näinkin hyvin selvinnyt niin kiitollinenhan minun tulisi olla että olen saanut hoidot. Epäilen tämän kaiken johtuvan Herceptiinistä jota käyn sairaalassa tankkaamassa kolmen viikon välein elokuun loppuun saakka. Välillä mieleen hiipii jo sekin että onkohan kaikki ok, kontrollit on kesäkuun alussa.

Jos jotain positiivista kuluneesta vuodesta yritän löytää niin ainakin omalle itselle on ollut aikaa. Olen lukenut tuhansia sivuja hyviä kirjoja. Nyt viikonloppu lukemiseni on ollut Sanna Mämmi, Elämänvoimaa, 7 askelta hyvään elämään. Viime kesänä jäi multakasa mökillä kärräämättä suunnittelemalleni yrttimaalle, vaikka tavoitteenani oli tehdä se ennen juhannusta. Nyt se tavoite on saavutettu talkoovoimin ja ennen juhannusta 2012.
tullis | 6.5.2012 klo 19:51:13