Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyövän tulos
Kiitos Anskuli!Muistan kun kirjoitit mietteitä,kun olit Kuusamon lomalla! Kyllä meille molemmille miehen kanssa tekee hyvää päästä edes viikoksi eri ympyröihin. Hoidoista vielä: minulle tulee myös suun kautta otettava lääke suonensisäisen lääkkeen rinnalle, Xeloda nimeltään, onkohan kenelläkään kokemusta tuosta lääkkeestä? tuli siis hyvin kattava paketti hoitoja, kyllähän tässä vähän pelottaa,onhan se myönnettävä. Mutta tärkeintähän se on, että tauti on hoidettavissa ( tätä minä nyt tolkutan itselleni).
Tuosta haava-alueen tulehduksesta; minä hölmö uskoin ysvätärtäni, kun hän tilasi minulle ME-vehnänalkioöljyä haavan hoitoon( oli vielä aika kallista), öljy muodosti kalvon haava-alueelle, jolloin se ei päässyt hengittämään ja kun vielä oli sitä kudosnestettä, niin tulehdushan siitä seurasi, eli ei siis mitään muita konsteja haavan hoitoon kuin ne, jotka saamme sairaalan rintahoitajalta.
- Rintasyövän tulosSini-likka
- Re: Rintasyövän tulosgugi53
- Re: Rintasyövän tulosJanna61
- Re: Rintasyövän tulosSini-likka
- Re: Rintasyövän tulosAnskuli
- Re: Rintasyövän tulosMarjisW
- Re: Rintasyövän tulostullis
- Re: Rintasyövän tulosTellme
- Re: Rintasyövän tulosTellme