Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyövän tulos
Ja nyt positiivisin ja luottavaisin mielin eteenpäin. Kaikki hoidot ovat sinun parhaaksesi ja kaikki ilkeydet on sieltä viety pois! Kaikille ei tule sivuoireita ja kaikki reagoivat eri tavalla lääkkeisiin.Peruukin kokeilu ja varaaminen on hyvä tehdä ajoissa. MInä leikkuutin kaikki hiukset pois ennen toista sytostaattikuuria, ei tarvinnut tuskailla irtohiuksien kanssa. HOidot ovat minulla samat kuin sinulle, joskin minun imusolmukkeet ja kainalo olivat puhtaat. Kaikki on mennyt tosi hyvin. Sädetyksen saan, koska kasvain oli yli 3 cm halkaisijaltaa.Vasta nyt puolen välin jälkeen olen ollut hyvin väsynyt. Ensi perjantaina saan viimeisen Herceptinin. ja sen jäljeen alkaa CEF x 3. Olen hieman flunssainen ja nyt juuri oli lämpöä 37.8. Ensimmäisen kerran tämä lämpöily. Keskiviikkona menen onkologille. Oikein mukavaa Äkäslompolon matkaa, nauti syksyisistä auringonsäteistä.
- Rintasyövän tulosSini-likka
- Re: Rintasyövän tulosgugi53
- Re: Rintasyövän tulosJanna61
- Re: Rintasyövän tulosSini-likka
- Re: Rintasyövän tulosAnskuli
- Re: Rintasyövän tulosMarjisW
- Re: Rintasyövän tulostullis
- Re: Rintasyövän tulosTellme
- Re: Rintasyövän tulosTellme