Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuka kertoi dg:n ja miten?
Minä löysin patin sunnuntaina ja menin Mehiläiseen gynekologille kun en muuta keksinyt, heti seuraavana aamuna. Hän tunnusteli kyhmyä ja nielaisi, tiesin jo silloin. Siitä suoraan Mehiläisen mammografiaan ja samalla ultraääneen. Radiologi sanoi minulle heti kun katsoi ultraäänellä, että tämä on pahanlaatuinen. Paksuneulanäytekin otettiin siinä samalla...joten sain kuulla heti vaikka näytteitä ei vielä oltu analysoitukaan. Olen siitä todella tyytyväinen että gynekologi ja röntgenlääkäri toimivat juuri näin. Minun ei tarvinnut mennä kotiin ja odotella siellä tuskissani kun se ei kuitenkaan mitään olisi muuttanut. Olin kyllä aika shokissa sitä en kiellä, mutta lääkärien en olisi toivonut toimivan toisin. Minulle siis kaikki selvisi yhdellä lääkärikäynnillä tunnissa. Soitin miehelle ja äidille ja pojalle autosta. Sen olisin itse voinut tehdä toisin, mutta en ajatellut sitä silloin. t syksy- Kuka kertoi dg:n ja miten?Kaisamaria
- Re: Kuka kertoi dg:n ja miten?Syksy2013
- Re: Kuka kertoi dg:n ja miten?Santruzka
- Re: Kuka kertoi dg:n ja miten?Hannele68
- Re: Kuka kertoi dg:n ja miten?Liila-Roosa
- Re: Kuka kertoi dg:n ja miten?Karhutar